Customer COE, Coop

Loblaw Companies Limited - Brampton, ON (30+ days ago)

Apply Now

Lieu:
1 Presidents Choice Circle, Brampton, Ontario, L6Y 5S5

C’est toute une décision que de se joindre à une entreprise. Nous offrons des perspectives d’emploi à des personnes qui, comme vous, sont travaillantes, dynamiques et fiables.

Pourquoi ce role est-il important?

Responsibilities:
Located at our headquarters in Brampton at 1 Presidents Choice Circle

Analyzing, interpreting and evaluating survey results / data tables
Creating PowerPoint reports of research findings
Checking excel tables and PowerPoint reports for quality control before issuance
Checking questionnaires and online survey links for quality control
Reconciles data and findings from new and existing research
Learning and utilizing customer data and information from our Voice of the Customer system(s) to support projects
Exploring the use of innovative research methods to deliver more meaningful, actionable information and recommendations to the business.
Managing relationships internally and externally with the coordination of research projects

MINIMUM REQUIREMENTS / SKILLS

Business, Math, Data Analytics, or Market Research (or related discipline) program
Keen interest in understanding consumer shopping behavior and building a career in data analytics/ consumer insights
Very strong analytical skills, with passion for finding the trends in data, identifying key nuggets of insights, and translating them to implications and recommendations for action.
Strong detail orientation and project management skills are a must for this role
Superior Excel and PowerPoint skills
Excellent communication and organizational skills
Experience with SPSS a strong asset

SKILLS THAT WILL BE DEVELOPED AND LEARNED ON THE JOB

Consumer insights analysis / interpretation
Communication skills
Project management skills
Organization / Process skills
Excel and data analysis skills
Powerpoint presentation skills

Comment R é ussir:
Chez Loblaw, nous recherchons toujours des personnes formidables pour continuellement renforcer notre culture. Nous croyons que les gens formidables façonnent nos valeurs, sont authentiques, bâtissent la confiance et créent des liens.

Si cela vous ressemble et que vous êtes ouvert d’esprit, que vous avez une bonne attitude face aux changements et que vous aimez les défis d’un environnement de travail aux détails dynamiques, postulez aujourd’hui.

En outre, nous croyons que la conformité aux lois consiste à faire ce qu'il faut. Le respect de la loi fait partie de notre Code de conduite; il renforce ce que nos clients et nos parties prenantes attendent de nous.

Type d'emploi:
Temps plein

Role:
Poste de travail coopératif (Durée déterminée)

Loblaw considère que la diversité culturelle du Canada est une source de fierté nationale et un symbole de force. Nous nous sommes donné comme priorité de refléter la diversité croissante du Canada dans les produits que nous vendons, les gens que nous embauchons et notre culture d’entreprise. Des accommodements sont disponibles sur demande pour les postulants et collègues atteints d’un handicap.

Remarque : Si vous avez accès à Libre-service de l’employé (ESS) dans Workday, veuillez postuler à cet emploi en utilisant l’application Workday.