Customer Service Representative

Loblaw Companies Limited - Cambridge, ON (22 days ago)

Apply Now

Lieu:
1105 Fountain Street North, Cambridge, Ontario, N3H 4R7
C’est toute une décision que de se joindre à une entreprise. Nous offrons des perspectives d’emploi à des personnes qui, comme vous, sont travaillantes, dynamiques et fiables.

Pourquoi ce role est-il important?

The Customer Service Coordinator is responsible to work with our Supply Chain partners and our produce retailers to ensure accurate, quality shipments of produce into our stores. The principle requirement of the Customer Service Coordinator is to field requests from our retailers and then input and adjust orders; directing them to one of our distribution centres or to a third party DSD supplier for delivery.

Accountabilities:
The central job responsibilities for a Customer Service Coordinator are:
  • Answer calls in a call centre environment
  • Input and adjust orders in our Loblaw order management system. Checking wholesale authorizations and ensuring accurate SKU, cost, ship/pick dates when keying.
  • Accurately track and issue quality/ costing credits in our billing system as requested. Follow-up with our QA teams regarding ongoing quality concerns and store audits.
  • Communicate with our market vendors regarding availability, quality, cost on all direct to store produce rush orders.
  • Co-ordinate all transactions and invoicing on value-added services run through our virtual DC.
  • Generate and publish reports on # of calls, $value of rush loads, forced distribution frequency, quality credit claims, etc… as required
  • Work with our reclamation centres and vendor services team to ensure accurate deductions to vendors on DC rejected loads.
  • Assist supply chain analysts with auto-replacements on SKUS, Interbranch shipments, changes/cancellations of planned spot buys/promos.
  • Problem solving; store shipments, cost/substitution errors.
**Must be able to work weekends 6am-2pm**

Qualification:
  • Strong communication skills/customer service skills
  • Strong computer skills (particularly in Microsoft Excel)
  • Organizational skills
  • Learns quickly and adapts well to change
  • Strong motivation and desire to work in a faced paced environment
  • Must be flexible to work weekdays and/or weekends and work early morning shift
**Must be able to work weekends 6am-2pm**

Comment R é ussir:
Chez Loblaw, nous recherchons toujours des personnes formidables pour continuellement renforcer notre culture. Nous croyons que les gens formidables façonnent nos valeurs, sont authentiques, bâtissent la confiance et créent des liens.

Si cela vous ressemble et que vous êtes ouvert d’esprit, que vous avez une bonne attitude face aux changements et que vous aimez les défis d’un environnement de travail aux détails dynamiques, postulez aujourd’hui.

En outre, nous croyons que la conformité aux lois consiste à faire ce qu'il faut. Le respect de la loi fait partie de notre Code de conduite; il renforce ce que nos clients et nos parties prenantes attendent de nous.

Type d'emploi:
Temps partiel

Role:
Poste régulier
Loblaw considère que la diversité culturelle du Canada est une source de fierté nationale et un symbole de force. Nous nous sommes donné comme priorité de refléter la diversité croissante du Canada dans les produits que nous vendons, les gens que nous embauchons et notre culture d’entreprise. Des accommodements sont disponibles sur demande pour les postulants et collègues atteints d’un handicap.

Remarque : Si vous avez accès à Libre-service de l’employé (ESS) dans Workday, veuillez postuler à cet emploi en utilisant l’application Workday.