First Nations/Métis/Inuit Candidates - Customer Contact Centre

Bank of Montreal - Indigenous Recruitment - Montréal, QC (30+ days ago)

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At BMO, we put our customers at the centre of everything we do. We help our communities by working together, innovating and pushing boundaries to bring them our best every day. As a member of the BMO team, you are valued, respected and heard, and you have more ways to grow. We strive to help you make an impact from day one, for yourself and our customers. We'll support you with training, coaching, manager support and network-building opportunities and make sure you have the tools to launch a successful career.

À BMO, nous avons un objectif commun : nous plaçons le client au cœur de tout ce que nous faisons. Aider les gens est à la base de notre existence. Depuis 200 ans, nous pensons à l’avenir : celui de nos clients, de nos collectivités et de nos employés. Nous aidons nos clients et nos collectivités en travaillant ensemble, en innovant et en repoussant les limites afin de faire le maximum pour eux chaque jour. Ensemble, nous changeons la façon dont les gens conçoivent une banque.

We invite all experienced and aspiring First Nations / Métis / Inuit professionals to apply to roles. Qualified First Nations / Metis / Inuit applicants applying through these postings will be considered for open job vacancies, where they exist, or added to our Indigenous Talent Network and matched to other upcoming opportunities. This is part of BMO’s ongoing commitment to Indigenous applicants. Our recruitment team will reach out to those selected for further consideration.

Launch your career in financial services by joining our all-star team of customer experience professionals. As a BMO Customer Contact Centre Associate, your passion for providing meaningful advice-based interactions with customers will ensure successful outcomes for both our customers and your career.

As a Customer Contact Centre Associate, you will:
Act as a first line of contact and trusted consultant to our customers
Understand our customers' needs and recommend the right products and services to meet them
Use critical thinking to remain solution-focused and recognize the big picture
Identify opportunities to help our customers and grow our business
Embark on a career journey that will allow you to build incredible foundational knowledge, skills and experiences

Commencez une carrière dans le domaine des services financiers en vous joignant à notre équipe de professionnels chevronnés de l’expérience client.

À titre de conseiller au Centre contact clientèle, votre passion pour le service à la clientèle et votre engagement à avoir des interactions enrichissantes avec les clients, basées sur les conseils, contribueront autant au succès de votre carrière qu’à l’atteinte des objectifs de nos clients.

À titre de conseiller au Centre contact clientèle, vous :
Agirez comme premier point de contact et comme consultant digne de confiance auprès de nos clients;
Devrez comprendre les besoins de nos clients et leur recommander des produits et services susceptibles d’y répondre;
Devrez utiliser votre esprit critique pour garder une vue d’ensemble et demeurer concentré sur les solutions possibles;
Devrez déceler des occasions d’aider nos clients et d’étendre nos activités;
Entamerez une carrière qui vous permettra d’acquérir de précieuses connaissances, compétences et expériences de base.

REQUIREMENTS

To help our customers experience efficient and incredible interactions, you’ll need:
A passion for customer service
A positive, enthusiastic attitude, with strong people skills
Fluency in both English and French
The ability to multi-task, with above-average technical skills.
Be able to work on different shifts, between 6:30 AM and midnight, including mandatory training that can extend up to 12 weeks
Must self identify as First Nations, Metis, Inuit
Pour avoir des interactions efficaces et offrir une expérience exceptionnelle à nos clients, vous devez :
Être passionné par le service à la clientèle;
Avoir une attitude positive et dynamique, de même que d’excellentes aptitudes pour les relations humaines;
Parler couramment le français et l’anglais;
Être capable de gérer plusieurs taches simultanément et avoir des compétences techniques supérieures à la moyenne;
Être en mesure de travailler à différents quarts de travail, entre 6 h 30 et minuit, incluant une formation obligatoire pouvant s’étendre jusqu’à 12 semaines.
Doit s'identifier comme membre des Premières nations, Métis et Inuit