Service à la clientèle (technologies)/ Customer Service (Technologies)

Teleperformance Canada - Montréal, QC (4 months ago)

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Troubleshoot Support Agent

Are you passionate about computers? Do you enjoy a fast-paced environment where you can provide excellent customer service? If you are a bilingual tech expert you are at the right place.

Teleperformance is the worldwide leader in customer experience management. We connect the biggest and most respected brands on the planet with their customers by providing customer care, technical support, customer acquisition, digital solutions, analytics, back-office and other specialized services to ensure consistently positive customer interactions.

Your responsibilities

  • Answer incoming customer calls/ emails/social media queries with regard to product delivery, billing concerns and general queries.
  • Respond to customer questions and objections utilizing established service de-escalation techniques and endeavor to provide resolutions the first time around.
  • Maintain a high level of professionalism and build a positive rapport with each and every customer
  • Update customer information in the customer service database after each customer interaction.
  • Work with the management team to stay updated on product knowledge and stay updated on any changes in company policies
  • Make a positive impact on the company’s bottom line by problem solving and turning frustrated clients into repeat customers
  • Exercise retention efforts when appropriate

Job Requirements / Qualifications

  • Must be bilingual (English and French)
  • Must be at least 18 years of age
  • Ability to type at least 25 words per minute
  • Flexible schedule – with 24/7 availability
  • Overnight premiums from 10 pm to 6 am
  • High school or GED
  • Excellent command of English and French needed. Language premiums apply!

What we offer

  • Hourly Pay starting at $15.00 with the opportunity to earn bonuses based on performance or through our employee referral program.
  • An employee assistance program which provides excellent medical, dental and benefits plans
  • Internal career advancement opportunities with JUMP Teleperformance Career Plan
  • Several discounts used on various services (Gym, Costco, etc.)
  • Paid Training

Teleperformance welcomes and encourages applications from people with disabilities. Accommodations are available on request for candidates taking part in all aspects of the selection process. Should you be invited to participate in the selection process we are committed to accommodating you to best meet your needs

Are you ready for the challenge and fit the profile we are looking for? Apply now.

Job Type: Full-time, Permanent

Text TPCAN to 97211 for information about positions with Teleperformance

** Please be advised, Teleperformance frequently uses video interviewing during our pre-screen process. If you receive an email from one of our recruiters asking you to participate in a video prescreen through Spark Hire it is part of our new pre- screen process! **

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Vous êtes passionné d'informatique ? Vous appréciez un environnement au rythme rapide où vous pouvez offrir un excellent service à la clientèle ? Si vous êtes un expert technique bilingue, vous êtes au bon endroit.

Teleperformance est le leader mondial de la gestion de l'expérience client. Nous mettons en relation les marques les plus grandes et les plus respectées de la planète avec leurs clients en leur fournissant un service client, un support technique, une acquisition de clients, des solutions numériques, des analyses, un back-office et d'autres services spécialisés pour assurer des interactions clients toujours positives.

Vos responsabilités

  • Répondre aux appels, aux courriels et aux questions des médias sociaux concernant la livraison des produits, les problèmes de facturation et les questions d'ordre général.
  • Répondre aux questions et aux objections des clients en utilisant les techniques de désescalade de service établies et s'efforcer de fournir des solutions du premier coup.
  • Maintenir un haut niveau de professionnalisme et établir une relation positive avec chaque client
  • Mettre à jour les informations sur les clients dans la base de données du service clientèle après chaque interaction avec le client.
  • Travailler avec l'équipe de direction pour rester à jour sur la connaissance des produits et se tenir au courant de tout changement dans les politiques de l'entreprise
  • Avoir un impact positif sur le résultat net de l'entreprise en résolvant les problèmes et en transformant les clients frustrés en clients réguliers
  • Faire des efforts de rétention lorsque cela est appropriéExigences du poste / Qualifications
  • Doit être bilingue (anglais et français)
  • Doit être âgé d'au moins 18 ans
  • Capacité de taper au moins 25 mots par minute
  • Horaire flexible - avec une disponibilité 24 heures sur 24, 7 jours sur 7
  • Primes de nuitée de 22 h à 6 h
  • École secondaire ou GED
  • Une excellente maîtrise de l'anglais et du français est nécessaire. Des primes de langue s'appliquent !Ce que nous offrons
  • Rémunération horaire commençant à 15,00 $ avec possibilité de gagner des primes en fonction du rendement ou par l'entremise de notre programme de recommandation des employés.
  • Un programme d'aide aux employés qui offre d'excellents régimes de soins médicaux, dentaires et d'avantages sociaux
  • Possibilités d'avancement interne avec le plan de carrière de JUMP Teleperformance
  • Plusieurs rabais utilisés sur divers services (Gym, Costco, etc.)
  • Formation payée

Teleperformance accueille et encourage les candidatures de personnes handicapées. Des aménagements sont disponibles sur demande pour les candidats qui participent à tous les aspects du processus de sélection. Si vous êtes invité à participer au processus de sélection, nous nous engageons à vous offrir les aménagements nécessaires pour répondre au mieux à vos besoins

Êtes-vous prêt à relever le défi et correspondez-vous au profil que nous recherchons ? Postulez dès maintenant.

Type d'emploi : Temps plein, Permanent

Envoyez un message TPCAN au 97211 pour obtenir des renseignements sur les postes offerts chez Teleperformance

** Veuillez noter que Teleperformance utilise fréquemment l'interview vidéo pendant notre processus de présélection. Si vous recevez un email de l'un de nos recruteurs vous demandant de participer à une présélection vidéo via Spark Hire, cela fait partie de notre nouveau processus de présélection ! **

Benefits:

  • Vision care
  • Dental care
  • Life insurance

Reference ID: AC102

Job Types: Full-time, Permanent

Experience:

  • call center: 1 year (Preferred)
  • customer service: 1 year (Preferred)

Education:

  • Secondary School (Preferred)