Représentant(e) des ventes directes

Global Payments Inc. - Quebec City, QC (6 months ago)

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Summary:
Job Details:
Opportunité de commissions illimitées!

Nous sommes à la recherche de véritables chasseurs pour rejoindre notre département des ventes en pleine croissance et développer de nouvelles opportunités commerciales.

Si vous avez un historique de succès dans la vente de produits et/ou services...
Si vous voulez apprendre dans un milieu de ventes stimulant, ciblant les petites / moyennes entreprises...
Si vous excellez à créer des relations d’affaires, vous possédez un large réseau d'affaires et vous connaissez très bien le marché et les industries locales ...
Si vous avez connu du succès dans un environnement de commission avec des objectifs de vente mensuels ...
Si vous êtes une personne motivée et capable de travailler de façon autonome avec une supervision limitée ...
Si vous êtes motivé et voulez gagner plus d’argent…

… Nous voulons vous rencontrer!

OPPORTUNITÉ

Le/La Représentant(e) des Ventes Directes («DSR») est le catalyseur du succès de Global Payments Canada («GPC») en terme d’expansion des ventes. Le rôle d'un(e) Représentant(e) des Ventes Directes est de conclure la vente de nos solutions d'affaires avec les marchands de la région. Le DSR travaille en étroite collaboration avec le Gestionnaire de Division local pour fixer les rendez-vous avec les propriétaires d'entreprise au téléphone, en face à face, à travers leur réseau, et via des partenariats de référence. Il/Elle organise des présentations avec les clients potentiels; il/elle découvre les besoins et présente les solutions de Global Payments pour conclure des ventes sur nos marchés cibles.

Qu'est-ce qui fait un bon représentant des ventes directes?

Motivé(e) par les résultats
Confiance
Engagement
Sociabilité
Indépendance
Positivité
Affirmation de soi
Résilience

Les représentants des ventes directes sont rémunérés avec des primes à la signature et des commissions résiduelles. La rémunération est fortement basée sur la possibilité de créer un revenu passif tout en travaillant des heures flexibles.

RESPONSABILITÉS

Cibler et développer des opportunités de vente
Assumer la responsabilité du quota de ventes, ce qui inclut la gestion des cycles de vente, des mesures de conversion et un pipeline de ventes.
Gérer les partenariats (banques, associations, VARS et autres relations avec les partenaires) et assurer un service adéquat aux partenaires
Prospection et exécution de présentations de ventes dynamiques
Expliquer notre proposition de valeur aux clients
Clôture des ventes de nos services de traitement des paiements
Éduquer les commerçants et les propriétaires d'entreprise sur l'industrie du traitement des paiements
Maintenir une communication régulière avec le Gestionnaire de Division

COMPÉTENCES ET EXPÉRIENCE

  • Un minimum de 1 an d'expérience de vente. Le/La candidat(e) idéal(e) a fait ses preuves en ventes B2B.
  • Compétences informatiques et aptitude à travailler avec Word et Excel et autres logiciels, e-mails et Internet.
  • Capacité à gérer plusieurs tâches simultanément et assurer des résultats des ventes constants.
  • Fortes compétences de vente et habilité à contourner les objections.
  • Fortes compétences interpersonnelles et capacité de prendre en charge et d'atteindre les objectifs.
  • Orientation entrepreneuriale, orientation client et forte éthique de travail.
  • Proactivité
  • Capacité à développer des «approches novatrices» pour résoudre des problèmes.
  • Compétences de communication écrites et verbales exceptionnelles et capacité de s'exprimer avant les groupes.
  • Excellentes compétences de prospection, d'ingéniosité, de communication, de présentation et de réseautage
  • Attitude « hunter »
  • Comportement professionnel et intégrité impeccable
  • Sens de l'urgence et talent de vente inné
  • Doit appeler à froid (cold call) et parler avec des gens face à face
  • Expérience à traiter directement avec les propriétaires d'entreprises locales et les décideurs de PME
  • Expérience de vente dans un cycle de vente rapide
  • Expérience dans un modèle de rémunération basé sur la performance
  • Permis de conduire valide et assurance auto
POURQUOI TRAVAILLER CHEZ GLOBAL PAYMENTS?

Afin d'attirer et de retenir les meilleurs employés, nous offrons un ensemble complet de récompenses qui sont justes et axées sur le marché. Notre définition de la récompense inclut non seulement la rémunération mais aussi notre investissement dans la croissance et le développement de votre carrière.

Avantages Sociaux: Notre programme d'avantages sociaux comprend des éléments tels que: Assurance santé (médicale, dentaire, vision), assurance invalidité de courte et longue durée, assurance-vie - Programmes d'épargne-retraite (Régime de pension agréé) - Programme d'Achat d’Actions des Employés- Programme d'aide aux employés - Travail flexible - Programme de remboursement des frais de scolarité - Tarifs corporatifs pour centre de conditionnement physique - Possibilités de bénévolat ... et plus encore!

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Unlimited commissions opportunity! We are looking for true hunters to join our growing sales organization and develop new business opportunities. This role is 100% commissions with a minimum payment guarantee – make more money and get a challenging career!

If you have a proven history of success selling products and/or services ...
If you are willing to learn in a fast paced environment that involves hunting and closing small and medium business clients....
If you excel at building relationships , you have an extended local business network and you are very knowledgeable about the local market and industries …
If you have prior success in a commission environment with a monthly quota...
If you are a memorable, highly motivated goal oriented self-starter , capable of working independently...
If you are motivated and want to earn more money …

... We want to meet you!

OPPORTUNITY

The Direct Sales Representative (“DSR”) is the catalyst behind Global Payments Canada (“GPC”) success as an organization. The role of a Direct Sales Representative is to close sales of our business solutions with merchants throughout the area. They work closely with the local Division Manager to set appointments with business owners over the phone, face-to-face, through their network, and via referral partnerships. They run scheduled appointments; uncover needs, and present Global Payments’ solutions to close sales in our target markets.

What makes a great Direct Sales Representative?

Drive for Results
Confidence
Commitment
Likeability
Independence
Positivity
Assertiveness
Resilience

Direct Sales Representatives are compensated with signing bonus and residuals. The compensation is highly leveraged with the opportunity for creating passive income while working flexible hours.

KEY RESPONSIBILITIES

Targeting and developing sales opportunities
Assuming responsibility for delivering the sales quota, which includes managing sales cycles, conversion metrics, and a rolling sales pipeline.
Managing partnerships (Banks, Associations, VARS, and other partner relationships) and ensure proper service to the partners
Prospecting and running dynamic sales presentations
Explaining our value proposition to clients
Closing sales of our payment processing services and software
Educating merchants and business owners on the payment processing industry
Maintaining regular communication with the Division Manager

QUALIFICATIONS & EXPERIENCE

A minimum of 1 year outside sales experience. The ideal candidate has a proven track record of success in the B2B sales environment.
PC skills and the ability to work with Word and Excel or other similar software, e-mail and the Internet.
Ability to manage multiple tasks simultaneously so that sales results remain consistent from one month to the next.
Strong selling skills to close around objections.
Strong interpersonal skills and the ability to take charge and complete objectives.
Entrepreneurial orientation, customer focus and strong work ethic.
Pro-active thinker.
Ability to develop "innovative approaches" to problem solving.
Exceptional written and verbal communication skills including effective speaking before groups.
Excellent prospecting, resourcefulness, communication, presentation and networking skills
Incentive-driven sales “hunter”
Professional demeanor and impeccable integrity
High sense of urgency and innate sales talent
Must enjoy cold-calling and speaking with people face to face
Experience dealing directly with small to mid-sized, local business owners and decision makers
Experience closing in a fast sales cycle
Experience in a performance based compensation model
Proven track record of pipeline development and closing sales
Valid driver’s license and auto insurance

This role is 100% commission based with unlimited commission potential. There will be a guaranteed draw until the DSR’s commissions are surpassing the draw.

WHY WORK AT GLOBAL PAYMENTS?

In order to attract and retain the best people we offer a comprehensive set of rewards which are fair and market oriented. Our definition of reward includes not only compensation but our investment in your career growth and development.

Compensation Depending on the position level, we offer a competitive industry-benchmarked package. The sales compensation structure consists of base salary and commissions.

Rewards & benefits Our benefit program in includes items such as: - Health (medical, dental, vision), Short-Term and Long-Term disability coverage, and life insurance plans - Retirement savings programs (Registered Pension Plan and Registered Retirement Savings Plan) – Employee Stock Purchase Program - Employee Assistance Program - Flexible working - Tuition Reimbursement Program - Gym Membership corporate rates - Volunteering opportunities ... and more!

Global Payments Inc. is an equal opportunity employer.

Global Payments provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy), national origin, ancestry, age, marital status, sexual orientation, gender identity or expression, disability, veteran status, genetic information or any other basis protected by law. Those applicants requiring reasonable accommodation to the application and/or interview process should notify a representative of the Human Resources Department.