Bilingual Customer Service (Eng/Fre) - Part Time

Canadian Spa Company - Oakville, ON (30+ days ago)

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Job Summary

The Canadian Spa Company manufactures and wholesales hot tubs, swim spas and outdoor accessories on a global scale to various merchants around the world, including Amazon, Canadian Tire, Home Depot, Walmart, Wayfair, and many more. With over 35 years of experience in the health and wellness industry, we have worked on perfecting and maintaining a highly valued product with a customer first attitude. Our immediate fulfillment approach has allowed us to succeed in this competitive marketplace while providing a quality brand that customers can trust.

The Canadian Head Office is in need of an energetic, hard-working and dynamic individual to join our team this year. We are looking for a Bilingual (French/English) speaking Customer Care Representative to assist with the North American market and provide some translation work for marketing documentation. This is an entry-level part-time (weekends/evenings) position with great future opportunities in; order fulfillment, sales and marketing, finance or technical support depending on the individual's strengths and desire to learn.

Responsibilities and Duties

  • Correspond with customers on a daily basis through a variety of mediums (phone, email, social media etc)
  • Record and log various service issues through the use of a ticketing system
  • Collaborate with service technicians to address customer issues
  • Provide feedback of product issues in the field to help improve product design
  • Minor translation work of marketing/technical documentation to improve our global presence

Qualifications and Skills

  • Excellent customer service skills with the ability to speak and write fluently in English and French
  • Training will be provided while on the job
  • Individual must be able to adapt and learn on the fly
  • Great communication skills with an emphasis on being a team player
  • Ability to work in a fast-paced environment
  • Must have competent technical skills (Microsoft Office, Google products etc.)

Benefits

Various benefits include:

  • Competitive salary provided with flexible hours
  • Team wide profit sharing and bonus incentives based off annual goals
  • Direct commission for individual sales and achievement

Please send all resumes through Indeed for review, we hope that you will join our team and become and part of our growth!

For any questions don't hesitate to contact us at 1-877-909-7727

Description de l’emploi

Canadian Spa Company fabrique et vend en gros des spas, des spas de nage et des accessoires extérieurs à l’échelle mondiale pour divers marchands du monde entier, notamment Amazon, Canadian Tire, Home Depot, Walmart, Wayfair et bien d’autres. Avec plus de 35 ans d’expérience dans le secteur de la santé et du bien-être, nous avons travaillé à perfectionner et à maintenir un produit de grande valeur. Notre approche d'exécution immédiate nous a permis de réussir sur ce marché concurrentiel tout en offrant une marque de qualité à laquelle les clients peuvent faire confiance.

Le siège social canadien a besoin de quelqu'un énergique, travailleur et dynamique pour se joindre à notre équipe cette année. Nous recherchons un représentant du service clientèle parlant bilingue (français / anglais) pour aider le marché nord-américain et fournir des travaux de traduction pour la documentation marketing. Il s’agit d’un poste de débutant à temps plein (soires/fin de semaine) offrant d’énormes possibilités d’avenir; L’exécution des commandes, les ventes et le marketing, les finances ou l’assistance technique en fonction des forces de l’individu et de son désir d’apprendre.

Responsabilités

  • Correspondre quotidiennement avec les clients par divers moyens (téléphone, courrier électronique, médias sociaux, etc.)
  • Enregistrer et consigner divers problèmes de service en utilisant un système de billetterie
  • Collaborer avec les techniciens de service pour résoudre les problèmes des clients
  • Fournir des informations en retour sur les problèmes de produits sur le terrain afin d’améliorer la conception des produits.
  • Travaux de traduction mineurs de documentation marketing / technique pour améliorer notre présence mondiale

Qualifications et compétences

  • Excellentes aptitudes pour le service à la clientèle, avec la capacité de parler et d’écrire couramment en anglais et en français
  • Une formation sera dispensée en cours d'emploi
  • L'individu doit être capable de s'adapter et d'apprendre à la volée * Excellentes aptitudes à la communication en mettant l’accent sur l’esprit d’équipe
  • Capacité à travailler dans un environnement en évolution rapide
  • Doit avoir des compétences techniques compétentes (Microsoft Office, produits Google, etc.)

Avantages incluent:

  • Salaire compétitif avec horaires flexibles
  • Partage des bénéfices par l’ensemble de l’équipe et incitations gratuites basées sur des objectifs annuels
  • Commission directe pour les ventes individuelles et la réalisation

S'il vous plaît, envoyez tous vos curriculum vitae à travers Indeed pour révision, nous espérons que vous rejoindrez notre équipe et ferez partie intégrante de notre croissance!

Pour toute question, n'hésitez pas à nous contacter au 1-877-909-7727

Benefits:

  • Profit sharing/share options
  • Vacation & paid time off
  • Flexible working hours
  • Bonus scheme
  • Discounted/free food
  • Casual dress
  • On-site parking
  • Company events & social hours

Job Types: Part-time, Permanent

Salary: $18.00 to $21.00 /hour

Experience:

  • customer service: 1 year (Required)