Customer Service Representative

Manderley Turf Products - Moose Creek, ON (4 months ago)

Apply Now

Seeking Full-Time Seasonal, Bilingual Customer Service Representatives for our 2020 season.

Strong CUSTOMER SERVICE & SALES skills? PROFESSIONAL & FLEXIBLE?

ACCURATE and DETAILED?

Working from our Moose Creek Distribution Centre you’re responsible for incoming telephone sales for retail and commercial business. Professional and courteous always, you appreciate the importance of ensuring clients understand our products and services. Ability to work 40-hour work weeks and occasional weekends in the season are essential. Our season runs from May to end October.

Compensation is $16 hourly rate, overtime and potential sales bonuses.

Job Duties

Handle general sales and customer service inquiries
Manage client accounts, relationships and retention
Ensure client accounts are paid in a timely manner
Accurately enter orders into system
Handle client grievances
Responsible for misc. office tasks

Requirements

2-3 years’ experience in an office environment
2-3 years’ customer service and sales experience
Excellent computer skills
Detail oriented, flexible, team player
Fluently bilingual (oral & written in English and French)

Manderley welcomes and encourages applications from people with disabilities. Accommodations are available on request for candidates taking part in all aspects of the selection process.

Send resume to careers@manderley.com

For more information on our company, our products and our culture, visit

www.manderley.com/careers

At Manderley we are a Team. We support one another and work together to succeed.

As one of Canada’s Best Managed Companies, we are committed to customer service excellence! Manderley produces, distributes and sells quality sod & landscape products to commercial and retail customers nationally.

Nous sommes présentement à la recherche d’un ou d’une REPRÉSENTANT/E BILINGUE POUR NOTRE SERVICE A LA CLIENTÈLE à temps-plein pour notre entreprise saisonnière où les activités se déroulent à un rythme rapide

Possédez-vous les atouts suivants ?

Service à la clientèle et compétence en ventes?

Êtes-vous professionnel, rigoureux et avez le souci du détail?

Rigoureux et avez le souci du détail?

Dans notre Centre de distribution de Moose Creek, vous serez notre contact principal pour nos ventes; il est très important que vous soyez professionnel et que vous fassiez preuve de courtoisie en tout temps

Descriptions du poste

Contact principal pour les ventes au détail de l’entreprise
Répondre aux demandes de renseignements et/ou traiter les plaintes des clients
Fournir de l’information avant d’effectuer des ventes
Effectuer des appels afin d’obtenir des ventes
Prendre connaissance et se tenir au courant sur les divers produits et services
Entrer minutieusement les commandes des clients

Critères

2-3 ans d’expérience en service à la clientèle
2-3 ans d’expérience en vente
Excellente compétence informatique
Accent sur les détails
Flexible et esprit d'équipe
Excellente capacité à communiquer
Bilingue (écris et oral, anglais et français)
Expérience en paysagement un atout.

Si vous êtes organisé et que vous pouvez faire plusieurs tâches en même temps dans un environnement à un rythme rapide, nous voulons vous rencontrer ! Veuillez envoyer votre curriculum vitae à l’adresse courriel suivante : careers@manderley.com

Pour plus d’information sur le poste, notre entreprise, nos produits et notre vision; veuillez consulter notre site à l’adresse suivante : https://www.manderley.com/fr/carrieres/