Product Analyst - Loyalty

Loblaw Companies Limited - Brampton, ON (30+ days ago)

Apply Now

Lieu:
1 Presidents Choice Circle, Brampton, Ontario, L6Y 5S5

C’est toute une décision que de se joindre à une entreprise. Nous offrons des perspectives d’emploi à des personnes qui, comme vous, sont travaillantes, dynamiques et fiables.

Pourquoi ce role est-il important?

Description

The role of the Product Analyst is to work closely with the project team and the business to facilitate the capture, consolidation and communication of business requirements and other project-related information to the rest of IT. The BA is critical in ensuring that the business requirements are aligned with the business and understood and met by the IT organization. The BA is also responsible for supporting System Integration Testing, leading User Acceptance Testing with the business, and supporting the implementation and change management teams.

As a Product Analyst for PC Optimum, you’ll have the rare opportunity to help drive product strategy for Canada’s largest loyalty program.

Responsibilities:
  • Business capability requirements elicitation & analysis
  • Business capability roadmap support
  • Work intake capture
  • Business case development including review and confirmation of work intake estimates
  • Support Business Process Group in business process analysis & design
  • Solution assessment & validation
  • Provide input into communications with the business
Qualifications:
  • Excellent requirements elicitation, facilitation and interviewing skills
  • Previous experience working on Agile product teams
  • Possess an understanding of technology principles and systems
  • Project experience from requirements elicitation to delivery with vertical focus preferred in Digital Retail and Loyalty
  • Ability to work under pressure and handle multiple stakeholders while meeting tight deadlines
  • Excellent organizational skills
  • Proficiency with Microsoft Office
  • Experience with collaboration tools such as JIRA, Confluence and Slack preferred
  • Strong written and oral communication skills engaging the business and IT actively
  • Ability to comprehend complex concepts
  • Excellent facilitation and interviewing skills
  • Strong problem solving skills
  • Experience in process design and reengineering an asset
  • Excellent negotiation skills
Comment R é ussir:
Chez Loblaw, nous recherchons toujours des personnes formidables pour continuellement renforcer notre culture. Nous croyons que les gens formidables façonnent nos valeurs, sont authentiques, bâtissent la confiance et créent des liens.

Si cela vous ressemble et que vous êtes ouvert d’esprit, que vous avez une bonne attitude face aux changements et que vous aimez les défis d’un environnement de travail aux détails dynamiques, postulez aujourd’hui.

En outre, nous croyons que la conformité aux lois consiste à faire ce qu'il faut. Le respect de la loi fait partie de notre Code de conduite; il renforce ce que nos clients et nos parties prenantes attendent de nous.

Type d'emploi:
Temps plein

Role:
Poste régulier

Loblaw considère que la diversité culturelle du Canada est une source de fierté nationale et un symbole de force. Nous nous sommes donné comme priorité de refléter la diversité croissante du Canada dans les produits que nous vendons, les gens que nous embauchons et notre culture d’entreprise. Des accommodements sont disponibles sur demande pour les postulants et collègues atteints d’un handicap.

Remarque : Si vous avez accès à Libre-service de l’employé (ESS) dans Workday, veuillez postuler à cet emploi en utilisant l’application Workday.