Technical Customer Service Representative

Drive Products - Saint-Laurent, QC (30+ days ago)

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Drive Products is a National Distributor of truck-mounted equipment (TME), and a Canadian Leader in the design and installation of TME systems solutions. Due to growing business, Drive Products has an immediate need for the following at our Montreal facility:

CUSTOMER SERVICE REP / INSIDE SALES

Providing our customers with outstanding customer service by providing professional technical support and information to their general inquiries regarding our product lines.

Responsibilities include preparing quotations, entering orders/returns, and working in conjunction with Product / Territory Managers to design and sell systems.

Qualifications:

· Customer service experience

· Knowledge of Hydraulics, Pneumatics, Truck Mounted Equipment, or Driveline systems in mobile/industrial applications an asset (willing to train).

· Must be computer literate with the ability to learn customer service software applications.

· Ability to effectively multi-task in a fast paced team environment.

· Assertive, detail-oriented and organized.

· Must be bilingual (French and English).

This role is an integral part of our business and our customer experience. There will be no shortage of challenges as this role that requires a lot of multi tasking (answering phones, greeting customers, replying to emails, invoicing, researching and coordinating with other team members), and a lot of this simultaneously.

Drive Products provides competitive wages, a commission structure, a comprehensive benefits package as well as various opportunities to build on your skills and grow.

If you are an energetic-customer focused person and possess the above-mentioned experience/skills, and would like to find out more about this exciting opportunity please send your resume in word or pdf format to Samantha.

While we appreciate all applicants, only those selected for an interview will be contacted.

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Drive Products est un distributeur national d’équipements auxiliaires pour camions, et un chef de file canadien en conception et installation de ceux-ci. Vu la croissance de la demande, Drive Products a un besoin urgent de personnel pour la succursale de Montréal

REPRÉSENTANT DU SERVICE À LA CLIENTÈLE / VENTES INTERNES

Comme représentant du service à la clientèle, vous donnerez à nos clients exceptionnels, le support technique, et répondrez aux demandes relatives à notre gamme de produits de qualité supérieure. Vos autres responsabilités incluront la préparation de soumissions, procéder les commandes/retours et travailler en collaboration avec les directeurs de produits et de territoires à la conception et vente de systèmes.

Qualifications:

· Expérience du service à la clientèle

· Connaissances en hydraulique, pneumatique, équipements auxiliaires de camions. La connaissance des arbres de commande de véhicules et/ou industriels est un atout. (formation disponible).

· Doit être familier à l’usage d’ordinateurs et devra se familiariser avec le logiciel de service à la clientèle.

· Doit pouvoir travailler dans un environnement de multitâches et au rythme rapide.

· Doit être attentif, minutieux et organisé.

· Doit être bilingue (Français et Anglais)

Drive Products offre un salaire et des avantages sociaux compétitifs autant que plusieurs opportunités de progresser selon vos capacités.

Pour joindre notre équipe, faites-nous parvenir votre curriculum vitae en mentionnant la position recherchée dans la rubrique ‘’sujet’’.

Votre candidature est appréciée mais seules les personnes sélectionnées pour une entrevue seront contactées.

Benefits:

  • Extended health care
  • Dental care

Job Types: Full-time, Permanent

Salary: $42,000.00 to $45,000.00 /hour